Chroniques, humour, photos, vie artistique...

Bull'tin d'sinté

Avis de VF
Chalut mes gins ! I faut d’abord que j’te posse eune quechtion importinte. Ch’est qui qui a laiché ch’porte d’sin congélo ouverte ? Nin mais, cha n’va nin t’tiête ! Te veux cor’ qu’in disse qu’i fait toudis in d’chous d’zéro dins ch’Nord et qu’in richque d’perde un dogt d’pid… Bah nin, t’inquiète, mes gins ! J’n’ai pon déchidé d’faire eune arprisse d’euch film à min Dany. Ch’étot juss’ un clin d’oeul à un ami qui ch’arconnaît’ra. Chinon, quo qui ch’est paché ch’ouiquen ? Euh, i fait frod, ch’est fait. Attind un peu, i dot bin y avoir qué cosse d’aute…

 

Cha y est, cha m’arvient ! I drache des miniatures de cathédrale in Italie et min Silvio i in a archu eune su ch’guiffe. Ouais, j’sais ! Ch’est pon bin d’euch moquer. I a perdu deusse dints, mais pon cheulles qui raye’tent ch’parquet ! I y a chertain’mint tros ou quate coutures d’ches opérachions d’chirurgie esthétique qui on’tent dû lâcher, mais ch’i a pris eune extenchion d’garintie, tout i va bin. Toudis i est que ch’pauf’ Silvio i va avoir gramint d’mau à draguer eune nouvielle minette aveuc l’tiête qu’i ch’pay’te ! Quo d’aute cor’ ? Ah, chi, ch’crisse alle est finie ! Ch’grippe, ch’est d’l’histoire inchienne. Ch’chômache i a tell’mint arculé qu’in va d’voir ouvrir in grind ches frontières. Eh ! Ch’est pon l’peine d’avoir peur ! Te sais très bien qu’tout cha, ch’est du bidon ! Pourtint, chi j’in cros ches actualités, tout i est ardev’nu normal, puich’qu’in n’in parl’te pus…

J’sais qu’cha frôle d’overdosse, mais i fallot bin qu’j’aborde ch’sujet auchi. J’n’allos pon ête l’seu in France à n’pon parler d’min Johnny. Bah, ouais, ch’est li qui a occulté d’pis quéques jours toutes ches autes actualités. Dins un journal d’vingt-chinq minutes, in arrif’ à t’in faire prech’que un quart d’heure. D’abord, j’vais faire eune mise au point. J’n’ai rin conte Johnny, par conte in in fait gramint trop. A forche, cha va li porter l’poiche. J’n’osse même pon imaginer quo qui va ch’pacher quind i va rinde ch’bielle âme à Diu. Drapieaux in berne. Un mois d’deuil nachional. Forchémint, in sait bin qu’cha li arriv’ra tôt ou tard, mais i vaudrot miux tard. Cha n’est vraimint pon ch’momint ! In effet, in n’a pas d’quo canter ches louanches d’l’aute Diu, ch’foot. I y a d’quo faire cocorico. Parel pour ches Diux d’euch Stade qui brill’tent par leux mauviais scores. Infin, eusses, i n’y a qu’leux corps qui ne brill’tent ppo, puich’qu’in les a poudrés pour ches photos. Alors, te vos, ch’est vraimint pon ch’momint pour qu’i arrif’ qué cosse à ch’Diu d’euch stade d’France !

In pus, chi t’in cros ches actualités, in a l’impréchion qu’i y a l’mitan d’el France alle est partie à Los Angeles, à sin ch’vet. Ouais, mes gins ! Pour aller vir Johnny, mais auchi, chertain’mint, pach’que ch’climat i est meilleu. Pis, faire quéques implettes, juss’ avint ches fiêtes. Juer à Pretty Woman in vrai, quo, su ch’bion boul’vard ! Ch’famille, ch’est normal. Line Renaud, bion, ch’est ch’marraine d’schène, in va dir’te qu’ch’est prech’que normal. Com’ alle s’ra su ch’bion continent, alle in profit’ra pour aller arl’ver ch’courrier dins ch’cabane au Canada. Dins ceusses qui rechtent, in est d’dins, eune tiote partie est d’jà in train d’rédiger ch’nécrologie. J’sais bin qu’ch’est pon très sympa, mais ch’est réell’mint ch’qui ch’fait. Bah, ch’est qu’i faut publier avint tertous !

Min Nikos i est parti auchi. In même timps, ch’est sin grind camarate. Chi te veux eune preuf’, i suffit de t’armémorer toutes ches Star Ac’ d’ù qu’min Johnny i in étot réduit à canter aveuc ches élèfes. Aveuc chertains, i fallot vraimint qu’i sot ami aveuc min Nikos pour survif’. Te vos, i est d’bionne constituchion. Cha, ch’est du positif ! Pis min Nikos i est parti pour li donner d’NRJ ! Li qui à quarinte ins est in train d’artreuver eune jeunesse in f’sant ch’guignol dins ch’poste, tous ches matins. Cha m’a fait pinser à un truc. In va cor’ dir’te que j’em moque, mais chi te m’lis, ch’est qu’t’as querre à cha auchi. Bref ! Nikos au ch’vet d’min Johnny, ch’est un peu com’ ches clowns d’l’echpoir…

 

Toudis i est, mes gins, qu’in in fait gramint trop ! Qu’in l’laiche in paix aveuc ch’famille ! D’toute fachon, i a ches meilleux méd’chins autour d’li, quo qu’in pourrot faire d’pus ? Te peux toudis faire eune tiote prière, chi ch’est tin goût. Qu’in pinse auchi à tous ches gins qui sont dins un vrai coma, eusses ! Qu’in pinse à tous ches problèmes qu’in dot résoude et qui n’on’tent pon dichparu com’ par incant’mint ! Qu’in pinse, aveuc ches frods qui sont qués in quarinte-huit heures, qu’i y a des gins qui dorm’tent dins ches rues. Te vas vir que, dins un jour ou deusse, ches journalistes is von’tent ardécouvrir qu’i y des SDF qui meur’tent d’frod dins ches rues. Min Johnny, te n’fais pon l’con, hein ? N’oublie pon qu’in a querre à ti, même chi in n’pach’te pon ch’timps à in parler…

versionF.jpg


Bulletin de santé

 

Salut mes gens ! Il faut d’abord que je te pose une question importante. Qui a laissé la porte de son congélo ouverte ? Non mais, ça ne va pas la tête ! Tu veux encore que l’on dise qu’il fait toujours en dessus de zéro dans le Nord et que l’on risque de perdre un doigt de pied… Bah non, t’inquiète, mes gens ! Je n’ai pas décidé de faire une reprise du film de mon Dany. C’était juste un clin d’œil à un ami qui se reconnaîtra. Sinon, que s’est-il passé ce week-end ? Euh, il fait froid, c’est fait. Attend un peu, il doit bien y avoir quelque chose d’autre…

 

Ca y est, ça me revient ! Il pleut des miniatures de cathédrale en Italie et mon Silvio en a reçu une sur la gueule. Oui, je sais ! Ce n’est pas bien de se moquer. Il a perdu deux dents, mais pas celles qui rayent le parquet ! Il y a certainement trois ou quatre coutures des opérations de chirurgie esthétique qui ont dû lâcher, mais s’il a pris une extension de garantie, tout va bien. Toujours est-il que ce pauvre Silvio va avoir beaucoup de mal à draguer une nouvelle minette avec la tête qu’il se paye ! Quoi d’autre encore ? Ah, si, la crise est finie ! La grippe, c’est de l’histoire ancienne. Le chômage a tellement reculé que l’on va devoir ouvrir en grand les frontières. Eh ! Ce n’est pas la peine d’avoir peur ! Tu sais très bien que tout cela, c’est du bidon ! Pourtant, si j’en crois les actualités, tout est redevenu normal, puisque l’on n’en parle plus…

Je sais que cela frôle d’overdose, mais il fallait bien que j’aborde le sujet aussi. Je n’allais pas être la seule en France à ne pas parler de mon Johnny. Bah, oui, c’est lui qui a occulté depuis quelques jours toutes les autres actualités. Dans un journal de vingt-cinq minutes, on arrive à t’en faire presque un quart d’heure. D’abord, je vais faire une mise au point. Je n’ai rien contre Johnny, par contre on en fait bien trop. A force, ça va lui porter la poisse. Je n’ose même pas imaginer ce qui va se passer quand il va rendre sa belle âme à Dieu. Drapeaux en berne. Un mois de deuil national. Forcément, on sait bien que cela lui arrivera tôt ou tard, mais il vaudrait mieux tard. Ce n’est vraiment pas le moment ! En effet, on n’a pas de quoi chanter les louanges de l’autre Dieu, le foot. Il y a de quoi faire cocorico. Pareil pour ces Dieux du Stade qui brillent par leurs mauvais scores. Enfin, eux, il n’y a que leurs corps qui ne brillent pas, puisqu’on les a poudrés pour les photos. Alors, tu vois, ce n’est vraiment pas le moment pour qu’il arrive quelque chose au Dieu du stade de France !

En plus, si tu en crois les actualités, on a l’impression qu’il y a la moitié de la France est partie à Los Angeles, à son chevet. Oui, mes gens ! Pour aller voir Johnny, mais aussi, certainement, parce que le climat est meilleur. Puis, faire quelques emplettes, juste avant les fêtes. Jouer à Pretty Woman en vrai, quoi, sur le bon boulevard ! Sa famille, c’est normal. Line Renaud, bon, c’est sa marraine de scène, on va dire que c’est presque normal. Comme elle sera sur le bon continent, elle en profitera pour aller relever le courrier dans sa cabane au Canada. Dans ceux qui restent, on est dedans, une petite partie est déjà en train de rédiger sa nécrologie. Je sais bien que ce n’est pas très sympa, mais c’est réellement ce qui se fait. Bah, c’est qu’il faut publier avant tout le monde !

Mon Nikos est parti aussi. En même temps, c’est son grand camarade. Si tu veux une preuve, il suffit de te remémorer toutes les Star Ac’ où mon Johnny en était réduit à chanter avec les élèves. Avec certains, il fallait vraiment qu’il soit ami avec mon Nikos pour survivre. Tu vois, il est de bonne constitution. Ca, c’est du positif ! Puis mon Nikos est parti pour lui donner de NRJ ! Lui qui à quarante ans est en train de retrouver une jeunesse en faisant le guignol dans le poste, tous les matins. Cela m’a fait penser à un truc. On va encore dire que je me moque, mais si tu me lis, c’est que tu aimes cela aussi. Bref ! Nikos au chevet de mon Johnny, c’est un peu comme les clowns de l’espoir…

 

Toujours est-il, mes gens, que l’on en fait beaucoup trop ! Qu’on le laisse en paix avec sa famille ! De toute façon, il a les meilleurs médecins autour de lui, que pourrait-on faire de plus ? Tu peux toujours faire une petite prière, si c’est ton goût. Qu’on pense aussi à tous ces gins qui sont dans un vrai coma, eux ! Qu’on pense à tous ces problèmes que l’on doit résoudre et qui n’ont pas disparu comme par enchantement ! Qu’on pense, avec ces froids qui sont tombés en quarante-huit heures, qu’il y a des gens qui dorment dans les rues. Tu vas voir que, dans un jour ou deux, les journalistes vont redécouvrir qu’il y des SDF qui meurent de froid dans les rues. Mon Johnny, tu ne fais pas le con, hein ? N’oublie pas que l’on t’aime, même si l’on ne passe pas le temps à en parler…


Les coups (1967) de Johnny pour Silvio...

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
F
<br /> hey!!c'est dingue en effet, depuis que Johnny fait des siennes tout va mieux dans le meilleur des mondes plus de crises, ni de grippe, ni de sdf mourrant de froid comme par magie...c'est ton cher<br /> petit nicolas qui doit se frotter les mains...tu fais bien d'ironiser la dessus, y faudrait pas qu'on nous prennes pour des billes non plus!!bisous tout chaud Mamzelle Marie<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> Bien résumé, mamzelle Flo !<br /> Me voilà réchauffée par tes bisous. A mon tour !<br /> <br /> <br />
M
<br /> Garde tes orteils bien au chaud, petite Marie.<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> Heureusement que je n'ai pas dit une grosse connerie sur toi !<br /> J'aime bien faire des clins d'oeil aux amis...<br /> T'inquiète pour mes orteils, j'ai ressorti mes pantoufles à moumoute et mes bottes fourrées ! Puis, pour l'intérieur, je réchauffe avec du g'nièf' !!!!<br /> Bisous mon M.<br /> <br /> <br />
B
<br /> Je savais que tu allais parler de djony ! il est ( a lit des) jours entiers, il va enfin se reposer ! tout comme berlous...quoi déjà ! J'ai passé un bon moment avec toi Marie ! bonne soirée et<br /> bisous.<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> Sitôt écrit, sitôt lu !<br /> Dis donc, t'as passé le concours des jeux de mots ?  a lit des, pas mal ! Je dirais même : à l'idée est très bonne !!!<br /> Bonne soirée et bonne nuit...<br /> <br /> <br />