Chroniques, humour, photos, vie artistique...

A ch'théâte che soir

Avis de VFChalut mes gins ! Cha va toudis chous ch’solel ? J’espèr’te qu’t’as paché un bion ouiquend. Bah, ouais, ch’est gramint court, mais i y in a auchi qui sontent in vacinches, alors is pourrontent prolonger. In attindint, ch’est pon pour autint qu’in a artreuvé des infos. Cha nin ! Cha n’sert à rin d’parler d’ches artraites, in va laicher machérer ches grinds cerveaux et attinde d’vir ch’qu’is vontent nous sortir. D’toute fachon, in sait d’jà à quelle sauche in va ête mingé. Même in déimbulateur, i faudra assurer ! Pis com’ in vit d’pus in pus viux, à moins d’mette eune date limite d’vie, com’ chi t’étos un produit dins un rayon et après t’mette à l’casse, je n’vos pon commint qu’in peut faire. Inchuite, ch’est des catastrophes aveuc ch’présidint polonais et, à’ch’t’heure, ch’est un déraill’mint d’trains in Italie…

 

Te m’diras, mes gins, chi j’étos vraimint eune mauviaise lingue, j’auros invie d’dir’te qu’in n’richque pon un déraill’mint d’trains in France. I faut bin constater que, même après eune s’maine, i y in a toudis qui n’circul’tent pon. Ch’qui m’fait rir’te l’pus, ch’est qu’ches irréductipes grévistes is veul’tent peser dins ches négociachions pour ches artraites, avint même qu’alles soent mises chu ches rails… Ouais, bion, d’accord ! Ch’est un peu tiré par ches queveux min humour à’ch’t’heure, ch’minque d’infos m’fout ch’bourdon. Te vos, in a vit’ fait ch’tour. Même ch’rumeur alle comminche à disparaîte. Infin, i n’faut pon crier chi vit’, pach’que, chi vinderdi, j’in ai fait un top ten et transformé cha in hit parate, à’ch’t’heure, in pourrot in faire une pièche d’théâte. D’ailleurs, cha n’a pon échappé à Libération qui tite, à l’instar d’euch théâte, République d’Boulevard. I y a quéques mos, in étot à République bananière, ch’est dir’te chi in évolue… vers ch’comique. Seul’m’int, comique, mi cha m’parl’te gramint pus que d’parler d’régime. Bah, nin ! Ch’est pon pach’que ches bieaux jours is arriv’tent…

Soit ! Puich’que ch’est Libération qui ouf’ ch’festival d’euch rire, in va vir quo qu’in peut faire aveuc cha. J’fais un rapide résumé d’ches protagonistes qu’in a quitté vinderdi. Carla et Nicolas is in ontent raz l’casquette de ch’t’affaire. Rachida alle a découvert qu’sin pouce i étot sin meilleux ami. Bah, ouais, pour faire du stop, pardi ! Pierre Charon, ch’est ch’ti qui simblot mener ch’bal et ch’princhipal faiseux d’histoire. In sait auchi qu’in a eune guess-star. J’cros qu’in n’a rin oublié. In est fin prêts pour une bionne comédie d’boulevard à la Feydeau. L’histoire comminche par tros cops. Ch’est normal, ch’est du théâte ! Carla et Nicolas viv’tent eune histoire d’amour. Cha comminche d’eune fachon idyllique, toute l’prèche in parl’te. Cha fait même ch’couverture d’Paris Match, pour dir’te chi ch’est gramint important. Is viv’tent dins eune bielle mason. Ch’est même carrémint un palais et ch’est p’t-ête ch’talle d’ches couloirs qui va avoir raison d’leur amour.

In effet, min Nicolas i est gramint loin d’eul champe conjugale quind i travalle dins sin bureau, chouvint très tard. Cha s’rot eune fos d’timps in timps, cha irot, mais ch’est quasimint tous ches jours. Epuisé par l’fatigue et toute les charges qu’i a chu ches épaules, i ch’indort dins l’canapé au lieu d’aller arjoinde ch’bielle. D’ailleurs, i y a un moyen bin simpe d’vir qu’i est épuisé, ches épaules alles devienn’tent inertes. A ch’t’heure bin avinchée d’eul soirée, au lieu d’prinde sin courache à deux pids pour gambader dins ches couloirs jusqu’à cha bielle. I a bieau ête ch’chef d’ches Armées, i n’a jamais pinsé l’faire in rimpint. Ah, ouais, ch’est vrai. J’viens d’dir’te qu’ches épaules étotent inertes, ch’est cor’ moins pratique. Pis, cha f’rot d’eul concurrinche à ch’balai O’Cedar. Bref. I a toudis ch’même idée, ch’affaler dins sin divan in disant qu’ch’est juss’ pour chinq minutes, l’timps d’faire eune pausse. Ch’est que ch’journée alle n’est pon finie ! Ch’est conchert acoustique privé tous ches soirs ! Seul’mint, à peine posé dins ch’moelleux, le v’là parti à compter ches réformes et hop, qué dins ch’pays des rêf’…

Pindint ch’timps-lal, à l’aute biout d’euch palais, la bielle Carla attind, attind, attind. Ch’est un syndrome bin connu d’ches gins qui fontent l’cuisine : Quind te fais eune tarte, t’attinds ! Ouais, bion,  cha n’est p’t-ête pon un bion eximpe, cha va prêter à confusion. Nin, nin, pon l’fait d’attinde, chinon je n’auros même rin dit. Bref. Pour passer sin timps, alle gratte ch’guitare. In n’est pus à ch’timps des tapicheries, chinon, ch’est l’idée : Occuper ches dogts. Alle gratte cor’, même chi cha n’est pon toudis cha qui la déminge, chi te vos quo que j’veux dir’te. Carla alle est eune femme dins ch’fleur d’l’âche. Alle aurot querre à juer auchi d’un aute instrumint, un tiot cop d’pipo avint que ch’marchind d’sape i ait raison d’sin Nicolas. Et ch’timps i pache et ch’timps i pache… Un bieau soir, Carla alle in a marre d’juer toute seu dins sin coin, alors alle déchide d’inviter un ami musicos. Pindint qu’min Nicolas i rêf’, alle f’rot bin eune rave, alle auchi. A défaut, un bœuf aveuc sin ami Benji…

Seul’mint v’là, ch’gouverninte, qui pachot par-lal, alle a bin intindu que dins l’chimpe cha f’sot d’eul musique mais qu’cha n’étot pon min Nicolas qui pouvot juer. Même ch’i connôt ch’musique, ches notes alles n’sontent pon ches mêmes, d’autint qu’i les jue au stylo, et alles sontent churtout gramint pus salées. Alle in sait qué cosse, puich’que l’dernière note d’serviche l’oblige même à aller faire ches commichions à pid. Cha n’li fachilite pon ch’traval, alle qui avot l’habitute d’ête déposée à l’intrée même des magasins et d’avoir quate gaillards qui li tenotent ches paquets. In pus, d’pis un chertain timps, alle vot bin ch’manèche et l’fait qu’min Nicolas i sot pus chouvint à roupiller dins sin bureau qu’à côté d’Carla. Un jour, n’y tenant pus, alle laiche échapper à ch’facteur eune phrasse qui va canger ch’cour de ch’t’histoire. Je préchise pour qu’i n’y ait pon d’erreur que ch’palais i est à Paris, pon à Neuilly. Pach’que, chi in pus in fait intervenir des gins d’l’extérieur, in va ch’artreuver aveuc eune pièche à la Monty Python, plutôt qu’à la Feydeau. Alle li dit : « Te sais, j’sus in train d’eum d’minder chi in va continuer cor’ longtimps d’écrire ch’te chabadabada love story d’amour aveuc un grind A. Chi in n’étot pon d’jà in train d’l’écrir’te aveuc un tiot et in l’mettrot même intre parinthèsse qu’cha n’m’étonn’rot même pon…

Seul’mint, mes gins, te dos bin t’douter qu’cha n’étot pon qué dins l’orelle d’un sourd et qu’cha a fait ch’tour d’euch quartier in deux timps, tros mouv’mints. Ch’étot auchi chins compter chu ch’quatrième, ch’major d’homme à min Nicolas qui n’a jamais eu querre à Rachida et qui a tout intindu. Te parl’tes qu’i vot ichi eune bionne opportunité d’la virer cor’ pus loin qu’eul dernière fos. Strasbourg, ch’est trop prêt d’Paris, churtout aveuc ch’train. Li, i ardoute aveuc angoiche l’jour d’ù qu’ches syndicats d’eul SNCF is dépos’tent un préavis d’traval. Quo ? Ch’est pon dins ch’sins-lal qu’cha march’te ? Ah… Pourtint, j’in avos l’imprèchion. Bion, cha dot ête eune rumeur qui circul’te. Toudis i est qu’i la verrot bin à l’aute biout d’euch monte et qu’i profite pour claironner chu tous ches tons qu’alle dit à tertous que ch’torchon i brûl’te intre Carla et Nicolas…

 

Tiens ! J’ai oublié un accessoire essinchiel dins toutes ches pièches, ch’est ch’placard ! Ouais, mais seul’mint, l’histoire alle n’dit pon qui ch’muche d’dins. J’te rappell’te que tout cha n’étot qu’eune rumeur. Intre ches deux tourtereaux ch’est toudis : « Aimer ch’est ch’qu’i y a d’pus bieau » et auchi « Aimer jusqu’à l’impochipe »  Oops ! Désolée, mes gins, ch’est min syndrome hit parate qui arvient. J’avos oublié qu’in étot parti théâte à’ch’t’heure. Infin, in pourra toudis faire une comédie musicale. Nin, pon ch’Ro solel, cha a d’jà été fait ! Alors, in va l’laicher vide ch’placard ? Bah, nin ! D’pis ch’matin, i y in a un qui vient de ch’le vir attribuer com’ résidinche s’condaire et chertain’mint pour longtimps. Ch’est ch’major d’homme, alias Pierre Charon, privé d’eul réunion d’l’état major d’min Nicolas. In n’a pourtint pon intindu Carla ch’écrier chiel min mari ! A l’prochaine rumeur p’t-ête bin… Toudis i est, mes gins, qu’chi t’as eune bionne histoire, te n’hésites pon à l’invoyer par mail, pach’qu’in n’va pon fini l’année à décliner cha dins tous ches ginres et tous ches styles !

 

versionF.jpg

 

 

Au théâtre ce soir

 

Salut mes gens ! Ca va toujours sous le soleil ? J’espère que tu as passé un bon week-end. Bah, oui, c’est trop court, mais il y en a aussi qui sont en vacances, alors ils pourront prolonger. En attendant, ce n’est pas pour autant que l’on a retrouvé des infos. Ca non ! Cela ne sert à rien de parler des retraites, on va laisser macérer les grands cerveaux et attendre de voir ce qu’ils vont nous sortir. De toute façon, on sait déjà à quelle sauce on va être mangé. Même en déambulateur, il faudra assurer ! Puis comme on vit de plus en plus vieux, à moins de mettre une date limite de vie, comme si tu étais un produit dans un rayon et après te mettre à la casse, je ne vois pas comment l’on peut faire. Ensuite, c’est des catastrophes avec le président polonais et, maintenant, c’est un déraillement de trains en Italie…

 

Tu me diras, mes gens, si j’étais vraiment une mauvaise langue, j’aurais envie de dire que l’on ne risque pas un déraillement de trains en France. Il faut bien constater que, même après une semaine, il y en a toujours qui ne circulent pas. Ce qui me fait rire le plus, c’est que les irréductibles grévistes veulent peser dans les négociations pour les retraites, avant même qu’elles soient mises sur les rails… Oui, bon, d’accord ! C’est un peu tiré par les cheveux mon humour aujourd’hui, ce manque d’infos me fout le bourdon. Tu vois, on a vite fait le tour. Même la rumeur commence à disparaître. Enfin, il ne faut pas crier si vite, parce que, si vendredi, j’en ai fait un top ten et transformé ça en hit parade, aujourd’hui, on pourrait en faire une pièce de théâtre. D’ailleurs, ce n’a pas échappé à Libération qui titre, à l’instar du théâtre, République de Boulevard. Il y a quelques mois, on était à République bananière, c’est dire si l’on évolue… vers le comique. Seulement, comique, moi cela me parle beaucoup plus que de parler de régime. Bah, non ! Ce n’est pas parce que les beaux jours arrivent…

Soit ! Puisque c’est Libération qui ouvre le festival du rire, on va voir ce que l’on peut faire avec ça. Je fais un rapide résumé des protagonistes que l’on a quitté vendredi. Carla et Nicolas en ont raz la casquette de cette affaire. Rachida a découvert que son pouce était son meilleur ami. Bah, oui, pour faire du stop, pardi ! Pierre Charon, c’est celui qui semblait mener le bal et le principal faiseur d’histoire. On sait aussi que l’on a une guess-star. Je crois que l’on n’a rien oublié. On est fin prêts pour une bonne comédie de boulevard à la Feydeau. L’histoire commence par trois coups. C’est normal, c’est du théâtre ! Carla et Nicolas vivent une histoire d’amour. Cela commence d’une façon idyllique, toute la presse en parle. Cela fait même la couverture de Paris Match, pour dire si c’est très important. Ils vivent dans une belle maison. C’est même carrément un palais et c’est peut-être la taille des couloirs qui va avoir raison de leur amour.

En effet, mon Nicolas est très loin de la chambre conjugale quand il travaille dans son bureau, souvent très tard. Ce serait une fois de temps en temps, cela irait, mais c’est quasiment tous les jours. Epuisé par la fatigue et toutes les charges qu’il a sur ses épaules, il s’endort dans le canapé au lieu d’aller rejoindre sa belle. D’ailleurs, il y a un moyen bien simple de voir qu’il est épuisé, ses épaules deviennent inertes. A cette heure bien avancée de la soirée, au lieu de prendre son courage à deux pieds pour gambader dans les couloirs jusqu’à sa belle. Il a beau être le chef des Armées, il n’a jamais pensé le faire en rampant. Ah, oui, c’est vrai. Je viens de dire que ses épaules étaient inertes, c’est encore moins pratique. Puis, cela ferait de la concurrence au balai O’Cedar. Bref. Il a toujours la même idée, s’affaler dans son divan en disant que c’est juste pour cinq minutes, le temps de faire une pause. C’est que la journée n’est pas finie ! C’est concert acoustique privé tous les soirs ! Seulement, à peine posé dans ce moelleux, le voilà parti à compter les réformes et hop, tombé dans le pays des rêves…

Pendant ce temps-là, à l’autre bout du palais, la belle Carla attend, attend, attend. C’est un syndrome bien connu des gens qui font la cuisine : Quand tu fais une tarte, t’attinds ! Oui, bon, ce n’est peut-être pas un bon exemple, cela va prêter à confusion. Non, non, pas le fait d’attendre, sinon je n’aurais même rien dit. Bref. Pour passer son temps, elle gratte sa guitare. On n’est plus au temps des tapisseries, sinon, c’est l’idée : Occuper ses doigts. Elle gratte encore, même si ce n’est pas toujours cela qui la démange, si tu vois ce que je veux dire. Carla est une femme dans la fleur de l’âge. Elle aimerait jouer aussi d’un autre instrument, un petit coup de pipo avant que le marchand de sable ait raison de son Nicolas. Et le temps passe et le temps passe… Un beau soir, Carla en a marre de jouer toute seule dans son coin, alors elle décide d’inviter un ami musicos. Pendant que mon Nicolas rêve, elle ferait bien une rave, elle aussi. A défaut, un bœuf avec son ami Benji…

Seulement voilà, la gouvernante, qui passait par-là, a bien entendu que dans la chambre cela faisait de la musique mais que ce n’était pas mon Nicolas qui pouvait jouer. Même s’il connaît la musique, les notes ne sont pas les mêmes, d’autant qu’il les joue au stylo, et elles sont surtout beaucoup plus salées. Elle en sait quelque chose, puisque la dernière note de service l’oblige même à aller faire ses commissions à pied. Cela ne lui facilite pas le travail, elle qui avait l’habitude d’être déposée à l’entrée même des magasins et d’avoir quatre gaillards qui lui tenaient les paquets. En plus, depuis un certain temps, elle voit bien le manège et le fait que mon Nicolas soit plus souvent à roupiller dans son bureau qu’à côté de Carla. Un jour, n’y tenant plus, elle laisse échapper au facteur une phrase qui va changer le cour de l’histoire. Je précise pour qu’il n’y ait pas d’erreur que le palais est à Paris, pas à Neuilly. Parce que, si en plus on fait intervenir des gens de l’extérieur, on va se retrouver avec une pièce à la Monty Python, plutôt qu’à la Feydeau. Elle lui dit : « Tu sais, je suis en train de me demander si l’on va continuer encore longtemps d’écrire cette chabadabada love story d’amour avec un grand A. Si l’on n’était pas déjà en train de l’écrire avec un petit et on le mettrait même entre parenthèse que ce ne m’étonnerait même pas…

Seulement, mes gens, tu dois bien te douter que ce n’était pas tombé dans l’oreille d’un sourd et que cela a fait le tour du quartier en deux temps, trois mouvements. C’était aussi sans compter sur le quatrième, le major d’homme de mon Nicolas qui n’a jamais aimé Rachida et qui a tout entendu. Tu parles qu’il voit ici une bonne opportunité de la virer encore plus loin que la dernière fois. Strasbourg, c’est trop prêt de Paris, surtout avec le train. Lui, il redoute avec angoisse le jour où les syndicats de la SNCF déposent un préavis de travail. Quoi ? Ce n’est pas dans ce sens-là que ça marche ? Ah… Pourtant, j’en avais l’impression. Bon, cela doit être une rumeur qui circule. Toujours est-il qu’il la verrait bien à l’autre bout du monde et qu’il profite pour claironner sur tous les tons qu’elle dit à tous que le torchon brûle entre Carla et Nicolas…

 

Tiens ! J’ai oublié un accessoire essentiel dans toutes les pièces, c’est le placard ! Oui, mais seulement, l’histoire ne dit pas qui se cache dedans. Je te rappelle que tout cela n’était qu’une rumeur. Entre les deux tourtereaux c’est toujours : « Aimer c’est ce qu’il y a d’plus beau » et aussi « Aimer jusqu’à l’impossible »  Oops ! Désolée, mes gens, c’est mon syndrome hit parade qui revient. J’avais oublié que l’on était parti théâtre aujourd’hui. Enfin, on pourra toujours faire une comédie musicale. Non, pas le Roi soleil, cela a déjà été fait ! Alors, on va le laisser vide ce placard ? Bah, non ! Depuis ce matin, il y en a un qui vient de se le voir attribuer comme résidence secondaire et certainement pour longtemps. C’est le major d’homme, alias Pierre Charon, privé de la réunion de l’état major de mon Nicolas. On n’a pourtant pas entendu Carla s’écrier ciel mon mari ! A la prochaine rumeur peut-être bien… Toujours est-il, mes gens, que si tu as une bonne histoire, tu n’hésites pas à l’envoyer par mail, parce que l’on ne va pas fini l’année à décliner cela dans tous les genres et tous les styles !

 

 

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
N
<br /> Hi hi hi! C'est Nathalie de Lille qui m'a donné le lien qui m'a amenée ici. Je ne regrette pas!!<br /> Bravo!<br /> Bonne continuation! Amitiés.<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> <br /> Merci beaucoup !<br /> <br /> <br /> A très bientôt j''espère... ;-)<br /> <br /> <br /> <br />
N
<br /> Bonsoir Marie, eh bien c'est super ton article toi qui n'avais pas d'idée tout à l'heure !!<br /> C'est toujours drôle et amusant de lire les aventures du petit Nicolas, non pas celui du film mais l'autre juste un peu plus grand !<br /> Il est vrai que l'actu, en ce moment n'est pas réjouissante ! on attend des jours meilleurs !<br /> Bissssssous gentille Marie, et encore merci de me donner le moral en te lisant..<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> <br /> Merci ! Si le moral est remonté, alors c'est déjà ça de pris !<br /> <br /> <br /> Bisoussss<br /> <br /> <br /> <br />
B
<br /> Une pièce de théatre comme ça, j'y cours... ton scénario est excellent ! tu prendras les vrais pour la jouer ? j'ai bien aimé,tu as un talent tous azimuts toi Marie ! bonne soirée et bisous !<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> <br /> Je pense qu'il vaudra mieux ne pas prendre les vrais, ça pourrait gâcher le spectacle... ;-)<br /> <br /> <br /> Bisousss<br /> <br /> <br /> <br />